Bezpieczny serwis ploterów
Pamiętajmy, iż oprócz zadbania o swoje bezpieczeństwo i zdrowie ważne jest zadbanie o posiadany park maszynowy, aby bezawaryjnie pracował w okresie wzmożonego zapotrzebowania na wydruki informacyjne i reklamowe. Niezależnie od tego, czy wymagacie Państwo regularnego serwisu, czy pomocy w odpowiednim zabezpieczeniu sprzętu w okresie zmniejszonych zleceń, Serwis Atrium zapewnia pomoc serwisową z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa.
Jak działa bezpieczny serwis ploterów?
- Pomoc telefoniczna i próba naprawy „przez telefon”
- W razie konieczności pomoc zdalna przez aplikację Atrium Support
- Jeżeli niezbędny jest przyjazd technika:
- Ustalamy zakres zlecenia zdalnie (email, telefon, zdjęcia testu dysz, wydruków, itp.)
- Podczas serwisu unikamy bezpośredniego kontaktu pomiędzy technikiem a klientem / operatorem, jeżeli kontakt jest niezbędny: zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów
- Stosujemy jednorazowe rękawiczki i maseczki
- Zalecamy aby przed przyjazdem technika, odkazili Państwo w pomieszczeniu klamki, kontakty, panele dotykowe urządzenia, klawiatury komputerów obsługujących urządzenia jeżeli są niezbędne do wykonania serwisu, itp.