Zgłoszenie serwisowe

Zgłoszenie serwisowe

DANE FIRMY

NAZWA FIRMY:
NIP:
MIEJSCE i DATA INSTALACJI PLOTERA:
IMIĘ I NAZWISKO OS. ZGŁASZAJĄCEJ:
TELEFON KONTAKTOWY:
E-MAIL:

OPIS ZGŁOSZENIA

ZGŁOSZENIE DOTYCZY:

Plotera drukującego Plotera tnącego lub innego urządzenia z oferty firmy Atrium

MARKA URZĄDZENIA:


MODEL URZĄDZENIA:
NUMER SERYJNY:
DATA STWIERDZENIA USTERKI:

PEŁEN OPIS ZGŁOSZENIA:

Jeżeli wybrano opcję - Plotera drukującego, przejdź do sekcji poniżej, dotyczącej atramentów. Po wyborze opcji - Plotera tnącego lub innego urządzenia z oferty firmy Atrium, pomiń poniższą sekcję.

NAZWA, PARTIA I DATA WAŻNOŚCI UŻYWANYCH ATRAMENTÓW:

UWAGA: proszę zabezpieczyć do naprawy atramenty z prawidłową datą ważności.

CYAN:
MAGENTA:
YELLOW:
BLACK:
WHITE*:
VARNISH*:

*uzupełnić tylko w przypadku, gdy taki atrament występuje w danej drukarce

Prosimy o dołączenie do niniejszego zgłoszenia kopii karty gwarancyjnej i faktury zakupu maszyny. W przypadku zgłoszenia dotyczącego jakości wydruku proszę dołączyć skan wydruku testowego dysz i wydruku próbnego.

UWAGA! Tytuł malia powinien zaczynać się od słów: Zgłoszenie serwisowe nr. - tu proszę wpisać miesiąć i rok np. Przykład: Zgłoszenie serwisowe nr. 10/2024  - gdzie 10 oznacz miesiąc (październik), a 2024 - rok.

 

Biuletyn wielkoformatowy

Biuletyn wielkoformatowy Atrium i Ikonos to ogromna dawka informacji z branży druku wielkoformatowego. Trzy razy w miesiącu znajdziecie w nim Państwo ciekawe realizacje, video poradniki, ciekawostki... Nie zabraknie także sprzętowych i mediowych nowości, zaproszeń na wydarzenia czy też okazji i promocji. Życzmy owocnej lektury!