Bezpieczny serwis ploterów

Bezpieczny serwis ploterów

Bezpieczny serwis ploterów w czasach koronawirusa

Pamiętajmy, iż oprócz zadbania o swoje bezpieczeństwo i zdrowie ważne jest zadbanie o posiadany park maszynowy, aby bezawaryjnie pracował w okresie wzmożonego zapotrzebowania na wydruki informacyjne i reklamowe. Niezależnie od tego, czy wymagacie Państwo regularnego serwisu, czy pomocy w odpowiednim zabezpieczeniu sprzętu w okresie zmniejszonych zleceń, Serwis Atrium zapewnia pomoc serwisową z zachowaniem rekomendowanych zasad bezpieczeństwa.

Jak działa bezpieczny serwis ploterów?

  1. Pomoc telefoniczna i próba naprawy „przez telefon”
  2. W razie konieczności pomoc zdalna przez aplikację Atrium Support
  3. Jeżeli niezbędny jest przyjazd technika:
    1. Ustalamy zakres zlecenia zdalnie (email, telefon, zdjęcia testu dysz, wydruków, itp.)
    2. Podczas serwisu unikamy bezpośredniego kontaktu pomiędzy technikiem a klientem / operatorem, jeżeli kontakt jest niezbędny: zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów
    3. Stosujemy jednorazowe rękawiczki i maseczki
    4. Zalecamy aby przed przyjazdem technika, odkazili Państwo w pomieszczeniu klamki, kontakty, panele dotykowe urządzenia, klawiatury komputerów obsługujących urządzenia jeżeli są niezbędne do wykonania serwisu, itp.